Informasjon til alle vedrørende gjennomføring av NSM 2020 i tider med korona epedemi.

Det er utfordrende tider, men vi velger å være optimistiske. Det betyr at vi håper å kunne arrangere, som planlagt, lørdag 6. juni.  

Vi følger naturligvis de retningslinjer som gis fra myndighetene.

Hvis det ikke er mulig å arrangere løpet 6. juni, vil vi arrangere lørdag 22. august. Skulle det heller ikke gå er lørdag 3. oktober satt som ekstra reserve. Det betyr at dere fortsatt vil ha mål å trene mot.

Vi har valgt å fryse startkontingenten på nivået fra nyttår for halvmaraton, maraton og ultramaraton på hhv 500, 600 og 700 kr. Dere som er påmeldt etter 1. mars vil få differansen refundert.

Vi ønsker oss så inderlig et godt løp, ikke minst nå som mange idrettsarrangement blir avlyst. Vi håper å se dere til 6. juni, 22. august eller 3. oktober.

Skulle det så vise seg umulig med alle disse tre datoene, vil dere ha mulighet for å flytte påmeldingen til 2021.

English version:

Unfortunately, the times are currently very difficult, but we remain optimistic. We hope to be able to arrange the Nordmarka Skogsmaraton on June 6, as planned.

We will of course continuously follow any advice from the government.

If it becomes impossibly to go through with the marathon on June 6, we will postpone the race until August 22. The last option will be October 3rd.

The fees are now locked at the amounts we had by New Year. NOK 500, 600 and 700. The ones that signed up after February 29. will be refunded the NOK 100 extra.

We hope to see you in June, and we are looking forward to Nordmarka Skogsmaraton.

However, if both the dates of June 6. and August 22. and October 3.  become impossible, you will have the possibility to sign up for free for 2021.